Idag spelar inte jag och mitt huvud i samma lag..

2010-11-25, 19:19:44 / Kategori: Allmänt

Läkaren igår konstaterade efter blodprov och salivtest att jag är frisk?!?!
Ja de va väl positivt att man nu slipper penicilin egentligen!
Men känner mig fortfarande inte helt bra.. Jag ska börja me näspray ordentligt öven fast ja inte
känner mig snorig.. Jag är natagligen lite täpt, vilket gör att ja sover med öppen mun.
Detta i halsen har ju då svårt att försvinna eftersom ja blir så torr i halsen
och det gör därför ont ont ont speciellt på morgonen..
Får knapra panodil och Ipren ett tag till alltså!
Man ska tydligen varva lite. För mycke Ipren är inte bra för magen sa läkarn, bra å veta!


Nu har jag börjat på Sörby i alla fall!
Det känns bra, precis som på provdagen.
Dom är väldigt trevliga, det är bra mat som skickas iväg, sörby herrgård är en catering firma.
Man kan beställa olika buffeér, just nu e ju såklart julbord populärast =D
Man kan även boka herrgården för bröllop lr andra festligheter.

Ska nu jobba där 7-16 månd-fred och det inte är större beställningar och vi behöver jobba mer.
Men så ser det ut nu.. jobbigt med tidig morgon och skrapa bilen, men men, pengarna ska ju in!
Och ja e sjukt nöjd att ha planerat till 17dec att ja nu ska va där. kommer bli sjukt bra =D

Imorn hoppas ja på lön från vikingline som ja tydligen skulle få, ingen månadsfördröjning, perfekt!

Ja har sån himla jobbig huvudverk just nu..
Den har suttit i sedan ja va på jobbet.. 14:30 kanske den börja smyga sig fram.
Har knapprat tabletter sen dess men inte borta än, de enda som hjälper nu e väl sömn.
Men ja kännar att de e lite tidigt att somna nu!

Blir halv 8 hos mig nu. Matprogram = Me like!


Empa

Jag somna vid 21 igår och vakna vid 9.30 idag, helt underbart! =)



2010-11-26, 09:58:49 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?