Slapp fredag!

2010-11-19, 23:13:12 / Kategori: Allmänt
Igår kom ja hem från 10 dagars jobb på vikingline!
Har haft dagen idag ledigt. Inte gjort något speciellt, skönt de!
Glott på tv å bara slappat, behöver de!
Ja e fortfarande sjuk, har börjat hosta som fan igen, fattar inte att de e möjligt..
Blir ju aldrig bättre.. å de gör fortfarande ont när ja sväljer..
två dagar kvar på penicilinet nu..

Imorn ska de åkas tåg igen, då e de dags för 4 dagar med Silja line
där jag ska inskolas i kallskänken.. kan ju va kul, så länge ja får jobba med mat!
Hoppas de känns bra där som på viking..
Fast de e ju svårare att känna av ett sånt ställe me så mycke personal på bara 4 dagar.
Vikingline fick ja ju i alla fall 10 dagar direkt!
Har fåt ett erbjudande nu om att jobba en kväll på harrys, dom vill se mig in action som han beskrev det.
Dom har en stor bokning. Men de datumet jobbar ja på sörby, får se hur de blir.
Restaurang hantverkarn hörde av sig också med ett mail och ville träffa mig för ett kort möte =D
Vi har dock inte kommit fram till datum än för dom svarade inte på mitt mail som ja skrev direkt samma dag dom
skrev till mig.. Vilket var en vecka sen.. Skrev att ja kunde kika in idag.. men men!

Idag va jag, mamma, syrran och syster dottern iväg å glodde i lite affärer på ingelsta området
och sen till maxi en sväng. Blev en kvällsfika där också, trevligt!

Har precis kollat Idol och ÄNTLIGEN åkte lill gubben ut!!
Tror fortfarande Linnea har stor chans att ta hem hela skiten!
Fast de eju fler bra kvar.. men ja gillar inte minna hon känns tråkig...
och Jay.. usch... haha =D Olle me like!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?