OSLO!!!!

2010-10-20, 23:55:02 / Kategori: Allmänt

Äntligen ska ja bege mig till Oslo!
6:32 Imorn går tåget, så nu e de bara 6,5 timme kvar.

Blir väl att gå upp 5:30 lr nåt.
Matsäcken e gjord och allt är packat, så ja ska i stort sätt bara ta på
mig kläder och sätta mig i bilen!
Pappa ställde upp på att köra mig till tåget.

Ska sova hos Malin och Danne. Blir väl till måndag.
Sen ska ja förhoppningsvis hinna hem till kören på måndag kväll då.
Får se hur de hela slutar, skulle helst stanna nån dag till å inte hetsa iväg så dant!
får se får se..

Ska blir himla kul att träffa alla igen!
Specielt då alla från jobbet, träffad eju ingen av dom sist
när ja va i oslo i juli. Så de ska bli himla kul!!!
Dom e så roliga tjejerna, kolla in deras knäppa blogg!
Oslo tjejerna

Hoppas också man får va me nu på "the big farewell party".
Det var ju det första som gjorde att ja planerade att åka just denna helg.
Det har bestämts att det ska hållas på scotsman i angus.
Och det ska bjudas på öl, och är endast för anställda.
Vilket inte jag är, men ja skrev ett mail till en av cheferna och hörde mig för..
Det vore ju för himla tråkigt om man inte ens fick komma in där hos dom =(

Tjing tjong!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?