Provjobbade idag!

2010-10-09, 00:06:45 / Kategori: Allmänt

Idag gick jag upp innan 7.
Det va riktigt länge sen ja gjorde det!
Jag åkte iväg till Sörby herrgård där jag skulle provjobba.
Det kändes helt okej, dom är väldigt trevliga, och det är skönt jobb!
Timmarna tickade på och rätt va de var så va klockan 16:00.
Då var det dags att byta om och sluta för dagen.

Dags för gymet, fast först åkte ja å köpte en present till Empa (men säng inget till henne) hahaha
Jag, Empa och Natta körde "Bodypump", de va faktiskt rätt kul!
Och inte allt för jobbigt, inte som när jag och cissi körde "functional moves",
och DET kommer vi aldrig göra igen, shit va den va jobbig hehe!
Men bodypump kommer jag som sagt köra fler gånger!
Imorn 12:00 ska jag och Natta va me på ett Zumba pass, de ska bli sjukt kul, älskar salsa!

Så här kan det se ut på bodypump, man jobbar med stång!

bodypump 


Meningen var att vi skulle basta hemma hos Empa.
Men ja va tvungen att åka hem och ät lite mat!
Det blev lite mat och en dusch för att sen åka hem till Empa och
i alla fall se idol me tjejerna! De va giovanna, Natta, Emma, Empa och jag, myspys!
Men nu är det skönt att ligga i sin säng, dock lite för sent, skulle behöva sova ut imorn!
går upp 11 i alla fall.. visst, många timmar kvar dit.. men tro mig, ja somnar inte förns om en timme tidigast.
Natten till idag sov ja ju också bara 4 timmar.. och likadant kvällen innan.. osv..

Imorn ska Empa ha sin fest i alla fall, de ser ja fram emot, kommer bli sjukt kul tror ja! =D
Och vi får hoppas hon uppskattar min present som ja jobbat på ikväll fast ja var så trött!
Jag vet att hon behöver detta!

Nu ska ja försöka natta mig själv här!

Tjing tjong tjeee!!


Empa

Men fan vad nyfiken jag blir nu då! ;D



2010-10-09, 14:29:40 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?