Vatten gympa!

2010-10-14, 15:55:06 / Kategori: Allmänt

Idag var jag på vatten gympa på förmiddagen.
Den var tyvärr lite slapp för det vara bas vatten gympan, vilket inte jag visste.
Jag tänkte att jag ska pröva nån av dom andra somf inns nån annan gång.
Där det är mer med handlar å lite mer go go go!!
De va ju tanterna och jag =D fast de e ju flest äldre som går på sånt.
Det ska väl vara bra för lederna!

Gjorde mig pasta och en god pasta sås med grönsaker och bacon när ja kom hem.
Gött me lite lunch när man tränat!!
Sen har ja sysslat med vardags sysslor, tömt diskmaskin, städat i ordning rummet ordentligt
och damsugat, skönt när man känner att det är rent!
Slängde in sängkläderna i en maskin också!

Nu e det bara å vänta på att lalla ätit mat hemma med sin lilla familj.
Vi ska nämligen ut och gå sen!
Skulle behöva handla hem lite frukt så det skulle va perfekt att gå förbi ica!
Och avocado skulle va gott också!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?