Bakat bröd till dopet!

2010-09-23, 00:11:02 / Kategori: Allmänt

Jag och cissi var hurtbullar idag, Tränade 40min och simmade 30 as gött!
Skönt att få npn me sig för omväxlingens skull, andra dagen i rad nu och imorn
e vi på de igen. Tror jag fått henne att köpa eget års kort nu, får se!
Hon har fått en gratis vecka av mig nu och den är över på måndag, vi får se
kanske blev hon fäst vid det!
Va även ute och gick en timma innan promenaden! feels goood!

Har fått mer bra fees back angående mina jobb ansökningar nu oxå!
Jag ska på intervju på tisdag, hoppas de kommer kännas bra!
Har ju lite fler bättre ställen som cv ligger ute på, men vi får se!
Kanske får något mer svar i veckan angående jobb!

Under kvällen blev det Idol.
Men innan idol satte jag en bröd deg.
Bröden är till lilla thildes dop på lördag.
Små söta rosenbröd, ca 80st, här får ni lite bilder!

STOR deg!

80st!



Fin fina brön!

Många brön!

Och nu ska ja se på filmen "The road"
Ingen aning om den e bra lr inte, återkommer kanske me de imorn!

God natt!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?