Fan va surt!!

2010-09-22, 10:45:47 / Kategori: Allmänt
När ja va hos frissan läste jag i en tidning lite olika må bra tips.
Glömde bort typ alla men en som ja själv börjat me är att dricka
ett glas vatten med en HEL presad citron i varje morgon.
Det ska tydligen göra gott för insida och utsida!
Kanske för att det just är så starkt/surt lixom, vet inte, men de lät vettigt.
Så himla surt e de ju, men de e ju bara hälla i sig!

I förrgår letade jag runt bland alla restauranger/catring som finns i stan
och kom fram till att de fanns ju även dom som jag inte visste fanns!
Jag skickade i alla fall iväg en jobb annsökan till 27 av dom som jag
skulle kunna tänka mig att jobba på!
Jag har redan fått 6st svar =D
En av dom skrev att dom hade kockar just nu, men tackade för mitt mail.
En skrev idag att dom skulle vilja träffa mig och snacka lite för ja verkade intressant!
Och dom andra skrev typ, vidarebefodrar till köksansvarig så hör dom av sig lr typ..
vi kan behöva framöver, ska prata med min kollega så hör vi av oss.. typ lite sånt!

Jag blir himla glad att man ens fick lite feedback, att dom läst mitt cv lixom!!
Nu ser det genast ljusare ut, jag kanske hittar mig ett jobb nu endå!

Nu e de dags att dricka upp slumpen på mitt citron glas och sen ska ja äta frukost och se
twilight eclips, somnade i den igår =D

Tjiiing tjong tjeee!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?