Nya knivar inköpta!

2010-09-13, 22:21:59 / Kategori: Allmänt

Idag fick jag en försenad present av brorsan.
Vi åkte runt å titta på lite olika saker och sen kom ja på, knivar vill ja ha!!
Så vi köpte två stycken, en filékniv 15cm och en kockknign 20cm.
Jag la till lite själv för dom e ju inte billiga!
Men ja e lite sugen på mac, ska kolla upp om dom går å köpa i butik.
Man vill ju titta och känna lite på dom såklart!
Hatar t.ex global kniven, dom är inte bekväma att hålla i.
Ett ställe i handflatan får ja alltid ett skavsår på, om ja jobbat med dom knivarna.
Nae inge att rekomendera!

filekniv 15cm  Kockkniv 20cm

Skrev även in mig som svensk idag igen, på tiden va!
Jag har ju sökt 5 lägenheter och jag fick inte vissning på en enda av dom.
Börjar fundera på om de e så att dom inte hittar mig i systemet så att säga.
Jag står ju som utvandrad, hoppas nu detta går skapligt fort.
Får la dra ner å prata me hyresbostäder så ja får visningar!

Köpte även lite mask idag för imorn ska jag och tessan iväg till stegeborg.
Vi ska låna en eka av mina chefer och dra ut på sjön lite, gud va kul de ska bli!!!
Fast de vankas ju regn, mindre kul, vi får se hur vädret e imorn bitti.

Nu på kvällen har ja varit och simmat lite.
Denna gången simmade jag 1800 meter på en timma.
Simmade lika länge förra veckan med då blev de bara 1525m, så lite nöjd e ja allt =D
När ja slutat simma vid 20 där så började ett vatten gympa pass.
Tror jag ska va me på de nästa vecka, om de blir simma måndag, för de e ju kul ju!


Nu hade ja tänkt se "lite sällskap" med filip och fredrik, lite kul asså!
Sen blire väl lite bok och läggdags!

På återseende!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?