De va då det!!

2011-04-20, 10:48:10 / Kategori: Allmänt

En riktig god morgon blev det med en omelett och knäcke, MUMS!!
Snart ska ja cykla hem till tessan
Det blir en promenad med barnen med tillhörande lek antar jag.
Och sen lite välförtjänt soltid på hennes tomt och någon god lunch!

Ikväll blir de träning som vanligt!! And I like it!
Core och aerobics med björnen, ja är sååå himla taggad!!
Jag vägde mig nämligen idag, glömde det i måndags.
Vägde mig nog senste gången måndagen förra veckan.
Och nu hade ja gått ner 1,4kg, NÖJD som fan, de går nedåt sakta!!
för ibland står ja still! Men ja vet att ja kommer nå mitt mål, underbart!
Det är bara kämpa på, det finns inga genvägar!

På lördag är min inflyttningsfest, OM ja längtar!!
Har inte festat ordentligt på väääldigt länge nu så ja e riktigt sugen!!
Ska bli hur kul som helst! Party Party!
Har planerat massa gott också som ja ska bjuda på, inhandlat det mesta nu
får se hur de blir, är inte säker på hur många vi blir än!


Bjuder på några as gamla bilder, från 8:an!
Ja va ju rätt så smal!! 
De var då det, men hoppas ja kommer tillbaka dit nu =D
Ni kan ju bortse från hur ful ja e i nyllet! haha








♥Peace Out!


Camo

du har alltid varit söt



2011-05-03, 00:57:02



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?