Asså, vilken jävla idiot!!!

2011-02-09, 12:00:39 / Kategori: Allmänt

Asså, vilken jävla idiot!!! Det är rätt åt denna matador som jävlas me tjuren för att
sen planerat att dom ska döda den.. de e sån grym lek å ja förstår
inte hur folk har mage att sitta å klappa händerna!!
Kan ni fatta att han på denna bilden överlevde?!?! helt sjukt...
Han har alltså ena hornet spettat genom halsen och ut genom munnen!
Men andnings vägen hade tydligen varit fri hela tiden så han klarade sig därför!, attans!!




ojoj va ja körde hårt i måndags.
Åkte me syrran och ungarna till badhuset, kom väl dit 11.
Lekte en timma och sen gick ja in för att köra ett pass zumba, kul kul!!
Klockan slog 13, passet va färdigt å ja gick ut till syrran å ungarna igen.
Vi va nog kvar där till 14:30 i alla fall. Helt slut!
När ja kom hem åt ja lite och sen lite senare blev ja så himla trött..
Ja hade ju ett pass på kvällen så ja tog mig en power nap..
15min senare vaknade jag och kände mig inte som människa.
Packade väskan igen och tog mig till gymet.. där va ja dock as pigg!!
Sjukt taggad och orkade mer än nånsin förr på cykel & easyline passet, galet!

Tisdag hade jag vilodag, skönt, kändes i kroppen att de behövdes.
Ikväll e de cykel karaoke som gäller haha fan va kul de ska bli :P
Och nu ska ja käka någe å sne ge mig ut på en promenad, fin fint väder idag ÄNTLIGEN!
De har ju blåst så dant så man har ju inte varit så taggad på promenad direkt hehe.

På torsdag är min intervju bokad, wiiiee..
Ja frågade om han ville ja skulle ha me mig arbetsgivar intyg lr så.
Svaret ja fick va:
-Jag fick ett väldigt bra cv på mail, så det behövs inte!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?