Middag och film, perfekt fredag kväll!

2011-02-18, 16:52:30 / Kategori: Allmänt
Det blev 9 timmars jobb i onsdags, då blev ja glad!
Ska även dit nu på måndag och eventuellt några dagar till nästa vecka
we will see!!!

Det andra stället som skulle höra av sig nu i veckan om ett till möte
med kökschefen efter första intervjuen har inte hört av sig än.
Dom har ju rätt mycke nu eftersom han precis tagit över stället
så det får man väl förstå, men de känns ju så himla osäkert..
Har försökt nå han med samtal och sms men han har ej svarat.
Så ja får bara hoppas han inte struntade i det nu, han verkar seriöst så de tror ja inte.

Va å träna en sväng me cissi förut.. körde på bra idag, riktigt nöjd!
Jag har även packat lite till, 4 säckar med kläder, väskor, lakan, lite sånt mjukt
som jag inte har användning för sista veckan nu..
Det närmar sig, 10 dagar kvar nu tills flytten.
Jag hittade ett vardagsrums bord på blocket igår.
simpelt vitt bord bara, 200:- blir kanon till mig, hoppas på att dom har det kvar
har inte fått något svar än.. dåligt me svar nu haha

Ikväll ska jag äta hemma hos Lalla, Martin & Thilde, vi ska laga lite mat ihop.
Och sen ska vi se någon film. Det ska bli mycke trevligt!!
Ska väl börja göra mig klar för å gå dit nu tror ja!

Imorn åker Natta till Lanzarote, sjukt härligt!
Hoppas ni får de underbart!

Trevlig helg!


Natta

Tack snälla gumman. Ses när jag kommer hem.

Puss



2011-02-18, 22:59:54



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?