Soffa inhandlad nu också, skönt!

2011-02-16, 00:14:29 / Kategori: Allmänt

Idag har ja rensat bland alla mina jackor.
Det behövdes också kan ja lova!!
Jag slängde 3-4 jackor, riktigt skönt att få bort, har allderles för många kvar..
Men man kanske vill använda dom känner ja.
Det är jackor som det inte är något fel på och som ja inte haft så jätte länge.
Då är det ok att spara.. sen får man rensa igen nästa år lr nåt :P

Jag har köpt en soffa idag, på avbetalning såklart.. vem har råd att punga ut direkt ur fickan
till en soffa lixom, ja inte har jag det i alla fall, men ja önska att jag hade!
En hörn soffa i tyg med en puff till också!
Har länge kollat på sofforna med kort divan på ena sidan
och en längre på den andra men bara komit fram till att nae.. ja vill inte ha runt bord!
Något annat än runt är svårt att få plats med, i hålet på den soffan.
Så idag bestämde ja mig för hörnsoffan, med en puff som man får plats en lr två personer på!
Så nu kommer det bli ett vitt avlångt bort som ja inte bestämt än.
De e ju inte bara köpa å köpa.. man måste ha något att köpa av, ja e ju faktiskt arbetslös
och helt utan ersättning.. men vi får se om det går mot ljusare tider..
Har en oro i kroppen kan ja lova!

Imorn kanske ja får jobba, om ja har tur att ena kallisen e sjuk.. ja vet så får man inte säga
men dom ringde ju idag och sa att hon kanske ska va hemma imorn å då får ja jobba.
Sååå ja tack, hon får gärna va lite krasslig!
En i kallis ska också iväg på skidsemester nästa vecka, så om ja har riktigt tur så ger det mig
en liten möjlighet för några dagars jobb också.. JA TACK!!

Bara det här svåra att somna nu också..

God natt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?