Tränat me björnen idag..

2011-02-06, 15:27:41 / Kategori: Allmänt
Igår va de Melodifestivalen, de va ju sjukt många nya artister me i första deltävlingen.
Jag kände bara igen Dilba och Danny.. Dilba kom sist av alla och Danny såklart 1:a!
Han är väl flickfavoriten och av dom som va me så va han rätt självklar tycker ja.
Lixom nutids musik, ja blev sjukt sugen på fest, men höll mig ju även denna vecka!
Pernilla andersson va rätt bra, en blandning av Melissa horn och Lars winnerbäck typ, gillade låten!
och tvåan igår va också rätt bra, engelsktalande mörkhyad snubbe, minns ej namnet på dom.

Jag har precis varit på gymet nu med Björnen, när vi kom dit så va natta där också, trevligt!
Man ses ju inte varje dag nu mera precis =D
Ja körde lite för hårt idag på crossen, kände mig lite illamående, pulsen gick upp högt å de va jobbigt å andas..
kanske lite svimfärdig?! Men ja ville pressa min egen tid gemfört med kallorier, lite dumt..
Men man lär sig av sina misstag, de va bara sätta sig ner en minut så kändes de bättre,
sen köre jag på lite lugnare än innan!!

Gick ner å körde lite mage också, men tiden gick så fort, la bara i för en timma i parkering,
va faktiskt sugen på att stanna mer.. stannade iofs 10minuter över tiden, sen rusade ja ner!

Dags för en dusch nu da, men ja funderar till å me på om man ska ta sig ett varmt bad, 
de e ju så himla skönt!!!
Å så drar man in datorn på en stol och har den längre bort me någon film lr serie som rullar..
riktigt soft hö hö!!!

Idag ska vi äta söndags stek, mumma!!! längtar som fan!

 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?