Träning och jobb!!

2011-02-01, 18:14:09 / Kategori: Allmänt

Igår kväll körde jag och Tessan cykel & easyline.
Vi har fastnat för den på måndagar, cykel är tydligen jätte bra för att få bra kongition snabbt.
Och när vi alla förflyttar oss och kör easyline så är det där inne mycke magövningar, as bra!
Det är ju den ja vill få bort!
Har gått ner ytterligare lite till en vikt där det va länge sen ja stod på.. Känns jätte bra att de går nedåt!

Efter jobbet idag åkte ja förbi brorsan och lämnade en låda med kolpudding,
de uppskattades kan ja lova!! Hörde dock att han lagat eget bröd här om dagen, bra jobbat!
Hade som vanligt en packad väska me träningskläder, bra att ha me till jobbet om man är sugen efteråt.
Idag kände ja at ja inte hade någon lust.. å så tänkte ja på de ja såg på vågen imorse å blev taggad.
Så ja drog dit å körde lite motion.. tråkigt att gå ut å gå i detta väder när de e mörkt!
Det blev en stund på bandet och sedan på crosstrainern..
Alla kanske inte vet hur en sån ser ut?


Detta är alltså en crosstrainer.
Ja slutade 15:15 idag, sån tur för ja slapp köerna som sedan va till maskinerna.
Hoppas de inte är så många som skaffat årskort alltså..
Det är säkert några av kvar som har gratis vecka!

Nu ska jag plugga menyn till restaurangen jag ska börja provjobba på imorn kväll
efter jobbet på sörby, känner att ja vill ha lite försprång, lite koll på vad dom har
för mat och tillbehör till det osv.. det kan ju visa att man är intresserad lixom!
Hoppas att sörby behöver extra resten av veckan me!
Dom kan eventuellt behöva extra 2 timmar om dagen å de kan ju va en as bra extra grej för mig, om ja får jobbet i linköping för de e bara kväll.. på en månad blir de ju 40 timmar extra!
Men de e inte klart än om dom ens behöver det, dom kanske eventuellt klarar de själva..
40 timmar skulle ge mig 3500 lr nåt extra å de e ju helt ok.. 2 timmar just för stunden e ju nada haha

Nu e de nog dags för ett skönt bad.. helt trött.. måste ta mig bort från tv å dumburk så ja inte somnar.. =D
Ikväll ska ja lägga mig sjuuukt tidigt så ja orkar me morgondagens dubbel pass..

Wish me luck!!


Jenny

gå in & kolla jobba på vakanser.se om du inte redan gör det! har sett att några kockjobb trilla in där då & då!



2011-02-02, 20:11:24



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?