Madagaskar ♥

2011-02-13, 22:20:13 / Kategori: Allmänt

Det efterlängtade vinet var sjukt välbehövligt!!
Man uppskattar det mer när man inte festar lika ofta faktiskt!
Det var en himla trevlig kväll, lite singstar å sen Harrys.
Hade jätte kul!!
Nästa gång ja e ute å festar så bor ja i stan, as gött..
Närmare bestämt ca 300meter från harrys, woop woop!!

Lördagen belv det middag hos syrran med familj.
Helstekt rostbiff med hasselbackspotatis och löksky, de satt riktigt fint sådär dagen efter!!
Syrran hade även gjort pannacotta me yoghurt i.. inte smakat förut men de va ok..
Tycker att vit choklad pannacotta är sneppet godare.
Detta blev lite mer som yoghurt med bär till kvällsmat, vilket det iofs var! =D

Vi glodde på Melodifestivalen också, något ofokuserade med barnen hängande i klasorna!
Så ja kan väl inte utala mig så mycke om artisterna.

Idag blev det en sväng till IKEA med Lalla.
Jagköpte bara för 500:- så de va ingen storhandling inte.
Bara mest ha något att göra. Det blev en tvätt tork bl.a och lite små prylar!
Alla dessa doftljus som vi alla vet luktar så gott från IKEA.. jaaa de blev någraaa sånna också haha
Trevligt att komma iväg lite =)

Hit skulle ja gärna åka.. De e en av mina nästa drömmål!!
Vilket är ganska många!!

     

     

     


Madagaskar


Anna

Nu jobbar du hårt i två år så pluggar jag färdigt och sen lovar jag att följa med dig till madagaskar så länge du betalar min resa! deal? =)



2011-02-14, 23:01:49

Lena Nilsson

hahaha betala din resa... du får sommarjobba och spara pengar!! 2år är ju en evighet, du vet det va?? :D



2011-02-15, 11:57:39 URL: http://leenaas.blogg.se/

anna

haha, det var ju ett bra försök i alla fall.

och det är ju så tråkigt att spara pengar :P



2011-02-15, 19:24:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?