Det kallar jag REA!!

2011-01-27, 16:41:01 / Kategori: Allmänt

Så typiskt, mina skor som ja köpte inför vintern har börjat läcka in vatten när de va tö..
Dom e fodrade från fot och upp till vaden där skon slutar.
Perfekt sko, värmer benet lite också ju! Men idagmärkte jag när ja skulle ta på dom
att herregud va e de som lukta det lukta inte svett, utan mögel!
Jag kände den lukten när ja tränat sist me, men trodde inte de va mina skor såklart!
Men tydligen va det så, dom har läckt in i hälen lite grann ett tag.
Ni vet ju hur det kan lukta när skor blir fuktiga, typ mögel, usch å blää!

Tessan föreslog en runda på stan, bara gå å strö glo å snacka lite strunt.
Ok bra idé, har inget för mig!
Vi kliver in på din sko och där e de PANG priser!! halva rea pricet osv..
Det sluta med två par skor och endast 200:- för dom TVÅ baren, de kallar ja rea!
Hittade även i nästa butik en svart vanlig väska liten platt att ha på krogen över axeln så.
Min förra svarta e mega trasig.. å den va halva rea priset på vilket blev 49:-.
Så även den fattiga kan shoppa.. 249:- för två par skor och en väska =D

Åkte nöjd ifrån stan till gymet och pumpade på lite!
Nu har ja precis avnjutit min soppa och en burk majs, kan de bli godare?!
Dags för en dusch!

Ikväll blir det en snabb fika på stan (läs ett glas vatten HAHA).
Tes skulle in en sväng å föreslog fika, tjovist!
Men först ska jag och lalla åka en sväng till solarieöarna hö hö hö!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?