Kock söker jobb!!!

2011-01-13, 21:14:13 / Kategori: Allmänt
Ja de kan ja ta å lova att jag gör..
Idag sökte ja ytterligare 4 jobb.
Tre av dom ligger i Linköping och ett ligger i Finspång.
Vad ska man göra de finns ju inget i stan alls.
Får ja inget den närmsta månaden så vet jag ju vad jag kommer göra.
Men de vore så smidigt att få ett jobb i stan!
Nu hoppas jag telefonen kan ringa lite, ge mig bara lite extra snälla!

Idag va jag Lalla och Thilde ute på promenad, dock va de lite kallt.
Bara -2,7 när ja gick hemifrån men -6 när jag kom hem, sjukt!

Ja e himla sugen på något.. GODIS e ja sugen på.
Men nej nej jag får inte röra, inget godis, det har jag löfte på..
Lovat mig själv att inte äta det.. endast ytterst lite av något gått en gång i veckan.
Det fungerar ju men ack så jobbigt det är!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?