Körsbärs röd!

2011-01-05, 17:47:58 / Kategori: Allmänt

Jag sökte jobbet igår kväll sen. Så får vi se va de blir av det!
Jag måste ju ha ett jobb, får väl säga upp mig om j ahittar något närmre stan sen.
OM ja ens får komma dit på en intervju vill säga =D.
Va ute på en promenad med lalla å thilde igår, satan va kallt de blev efter en stund..
vi gick nog en timma i alla fall, å de va ju fan -10 ute haha.
Jaja de va skönt att göra något i alla fall.

Idag va ja på gymet.. körde lite cross, och en annan som tränar mage, lår och rumpa på samma gång.
Sen lite rodd och slutligen lite mage nere blans maskinerna.
Kändes bra va där 60min i alla fall.

Sen åkte ja å köpte en hårfärg, lite trött på mitt hår.
Och just nu har ja inte råd med Vickys underbara konst så de fick bli 
en AS BILLIG färg på willys för hela 29:- *körsbärsröd* haha, ska bli kul å se hur det ser ut!

ojoj nu e de dags att tvätta ur..  




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?