Lördag

2011-01-29, 09:17:15 / Kategori: Allmänt
Igår blev de ju extra jobb i Sörby, hur gött som helst me lite timmar!
Det blev en 8 timmar dag. Idag ska jag också jobba men ja börjar inte förns 13.
Ett företag ska ha personalfest/middag hos oss så ja jobbar kväll.
Det blir till 23 lr nåt i alla fall, 10 timmar as bra =D
Ska bli as kul å se hur dom jobbar på helgerna.
Det kommer va 150 pers tror ja och vi ska lägga upp tre rätters på tallrik.

Igår kom ja inte me på bodypump på medley som ja annars kör varje fredag.
Besviken! Blev heller ingen annan träning för jag och mamma skulle ha
syrrans barn hos oss ikväll, äta lite god mat, leka, mysa, se film å sådär.
Slutade med att wilma sov över, ochja la mig innan henne sjukt trött!!
Dom tar ju på krafterna efter några timmars kurragömma haha.

Idag hade ja därför planerat gå upp tidigt efter min tidiga läggdags,
så ja vaknade väl 8:30. Jag tänkte ta mig lite frukost och sen träna
vid 10 tien.. då hinner jag träna och åka hem å duscha å sådär innan jobbet.
Skönt skönt! å förhoppningsvis e man ju nästan ensam i gymet den tiden!

Nar nu vill magen ha frukost, tjingeling!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?