Måndag

2011-01-24, 16:01:32 / Kategori: Allmänt
Lördagens inflyttningsfest var riktigt trevlig.
Träffade många nya trevliga människor, kan behövas!
Kvällen avslutades på VK å vi hade as kul!

Annars har helgen varit rätt lugn, inte gjort så mycke mer.
Idag har jag varit ute på en timmas promenad, skönt!
Försöker ta en promenad varje dag, men de e inte alltd man
känner sig motiverad till det, kanske pga väder lr så!
Om två timmar är det även dags för ett pass på Medley med Tessan.
Det blir "Cykel & Easy line" som innebär 35min spinning och 45min cirkel träning
med lufttrycks maskiner.
Spinningen gjorde ju sjukt ont i rumpan förra gången men hon sa åt oss
att man ska ge det 3 gånger å sen gör de inte ont, så vi prövar igen =D

Jag har bestämt mig för att ätasoppdiet en vecka till.
Kanske inte lika hårt som innan, ja tror ja kommer äta knäcke till frukost.
De e så himla svårt när man får äta grönsaker, tröttsamt att bara äta gurka å tomat
till frukost och ja kom inte på något mer gott som ja ville ha till frukost ju!
Imorn ska ja koka ny soppa men en så länge har ja lådor kvar i frysen, perfa!

Herregud va ja e rastlös, men glad att denna vecka kommer göra mig sysselsat
med ett möte på arbetsförmedlingen, en jobb intervju och även lite extra jobb.
Jag ska också till finspång och hämta en matta till lägenheten.
Nästan hela lägenheten är planerad till utseende redan :P
Längtar nu till jag ska flytta!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?