Nu tränad å ny duschad!

2011-01-10, 20:11:54 / Kategori: Allmänt
Skönt me lite aerobics, precis utkommen ur en dusch som också va himla skönt!
Ska nog mecka i ordning lite fruktsallad nu MUMS!!!

Men, först lite funderingar..

Min kökschef från Oslo och ja har haft lite kontakt nu under dagarna.
Han ska bli kökchef på ett nytt ställe. Scotsman där ja jobbade la ju ner under hösten och han har
nu jobbat som kock ett tag. Men i februari ska han bli kökschef igen på ett annat ställe
och han vill ja ska komma å jobba..
Nu snackar vi inge dålig lön som de va på förra stället..
Detta är alltså 25.000 norska ut efter skatt ca. Vilket då inebär att jag kan ha råd att ha lägenheten här hemma
och ha något billigt boende där.. Bara några månader så jag kommer ifatt med pengar.
Har inte bestämt mig än, vi ska prata lite mer ikväll.
Mina tankar va att försöka jobba extra något där månaderna som e kvar innan jag ska flytta nu
så ja får ihop pengar, och sen jobba här.. men OM ja nu inte hittar något jobb här så tänkte ja.
De e ju bättra att jobba där än att inte jobba alls, tills ja nu hittar mig någe.
Jag skulle säkert få säga upp lägenheten nu för de e två månader kvar (1,5) men
ja vill ju inte de, ja vill så gärna ha den!!!




Tankarna bollas fram å tillbaka, rätt jobbigt att va arbetslös =/ ja blir stressad!
De e maraton i min skalle, dom springer okring som aldrig förr där uppe!

Empa

Även om du skulle säga upp lägenheten så får du betala hyra för 3 månader som är uppsägningstid! Så du vet.



2011-01-10, 20:34:28 URL: http://eempaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?