Sista dagen på dieten!

2011-01-21, 22:12:29 / Kategori: Allmänt
Nu är det sista dagen och detta blev dagens middag!
Svart ris och grönsaker.
lite gurka å sånt till frukost också.



Idag fick får man även dricka sockerfri saft, kaffe lr te utan socker.
Så nu myser ja me en kopp te, da va gott å inte baaara dricka vatten =D

Idag har ja skrivit in mig till arbetsförmedlingen.
Trodde inte det skulle gå så långt men nu har de gjort det.
Hoppas på att jag kan få ersättning av a-kassan nu.
Väntar bara på alla mina arbetsgivar intyg som snart kommer in så ja kan skicka
till a-kassan och vänta på min dom, hoppas kan man ju alltid göra!

Lite kul också att nu ikväll fick ja ett samtal om en jobb intervju.
Himla kul alltså, ska de lösa sig nu bara för ja gick till arbetsförmedlingen?!
Ska alltså till Linköping på intervju nästa onsdag, kanoners!

Sökte även ett till jobb i Linköping idag, vill såklart helst jobba här i stan.
Men ja söker allt ja kommer över så får vi se hur de blir =)

Återgår till mitt te.. tjingeling!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?