Vinna några tusen!!

2011-01-09, 18:27:57 / Kategori: Allmänt

Helgen har varit riktigt lugn!

I fredags var jagoch körde bodypump me natta, skönt! men ajaj ja har träningsverk i låren!
Lite senare va ja hemma hos frida med några av brudarna.
Hon bodde jättefint, gammal stil med högt i tak, me like!!
Fina vardagsrums dörrar som jag också har till min lägenhet.
Fast jag har inte bestämt om jag kommer ha dom uppe lr inte
för en dörr står då ivägen för toalett dörrn, vi får se, ja tycker de e så fint med sånna dörrar!!
Tjejerna drack vin och åt chips, men ja höll mig ifrån båda delarna och
kände mig rätt stolt att jag kunde stå emot!

Lördagen spenderade jag hemma, klättrade typ på väggarna menvad ska man göra!
Jag var hemma hela dagen, och fram mot kvällen tog jag mig lite spurcreme chips.
Självklart har jagvalt att kunna äta något gott på lördagar annars blir det ju fööör tråkigt
och man klarar då inte av det lika länge, i alla fall inte jag!
Så de blev lite chips och ett glas Cola =D

Idag är syrran med familj här.
Det blev stek på rostbiff, himla gott blev det.
Efteråt såklart dessert, men ja åt minsann inte av den, HEJJA HEJJA!! haha
Jag har köpt två bingolotter så jag tänkte vinna ikväll. Vinna några tusen skulle göra susen!
De lär ja väl inte göra.. men man vinner ju aldrig om man inte prövar :P




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?