De går bra nu!

2011-06-01, 21:36:26 / Kategori: Vardagen

Jobb veckan på Wasa Lejon är igång igen, and I love it!!
Långa jobb dagar vilket fördriver min tid bra, och shit vilka kulor de blir i sommar!!

Jobbat som vanligt från 8 idag, men ja kom iväg skapligt från jobbet 18:00.
Hade ju bokat aerobics idag 18:30 och ja tog mig faktiskt dit.
10 min sent hoppade ja in, men fick i alla fall träna, hur skönt som helst!

Åkte förbi brorsan me lite lassagne jag gjort och sen en sväng på obs.
Äntligen sen kom man hem för en dusch och några avokade knäcke.
Nu blir det lite tv tid innan ja stupar i säng.
Måste ju bara se BB först, de lider mot sitt slut nu jöö =D

I början fick ja ett samtal om lite intressant jobb erbjudande.
Har haft kontakt med dom tidigare, i vintras, så vi får se hur de blir nu da..
Har ju redan tre olika jobb nu haha ;P

God kväll me er!!! ♥♥♥


Mia Granstedt

Hej hej vad intressant din blogg verkar vara! kommer med all säkerhet läsa dina inlägg igen! (: Ha en kul helg :)



2011-06-29, 04:54:41 URL: http://jade.se/paketresor



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?