Core träning!

2011-03-23, 21:03:23 / Kategori: Allmänt
Idag bjöd pappsen mig och brorsan på lunch på Pizza hut.
Blev inte så jätte exalterad måste ja säga.. men gott var det.

Ikväll har ja kört ett core pass me Natta och efter det simmade vi lite, skööönt!
Core stärker musklerna runt bålen såhär kan endel övning på core se ut:

klassiska plankan   

Det är rätt kul att känna att man klarar mer å mer, man orkar hålla ut längre på plankan
och även släppa en hand å bara ha en i golvet och bilden till höger klarade ja inte att stå så från början,
utan då gjorde ja fusket att ha det över foten ner i golvet framför det undre.
Men nu klarar ja den också! kul när man märker framgång som sagt.. Men ja har fortfarande inte gått ner i vikt.
Tränar regelbundet och med varierad träning.. blir ju less asså.. =/
Jag festar inte och äter inte onyttigt.. äter helt vanlig mat..
Ok, skrev precis att ja åt pizza hut idag men hur många gånger händer de på ett år? haha
Så nae, ja äter vanlig mat, mycke grönsaker! inge godis å sån men endå går de inte..
HJÄLP!!!


Jenny

om man har provat många olika metoder för att gå ner kna man söka hjälp o göra en gastic bypass.

Man kna få den betald ibland också...



2011-03-23, 22:55:21 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/

Bella

Pröva med att gå till en dietist. Dom kan ju kanske lista ut vilken "sorts diet" du behöver. Du kanske har något galet med ämnesomsättningen och behöver nåt alldeles speciellt för att den ska komma igång. Den kan ju bli helt skev om man har jojobantat rätt länge. Vilket både jag och förmodligen du har gjort sen en tid tillbaka.

Eller hörru så kanske det är så att du inte går ner i vikt men din kropp förändras.. Muskler väger mer än fett...Tänk på att när man håller på och tänker på det hela tiden så blir man hemmablind. Jag kan kolla på kort på mig då jag själv tyckte att jag var smällfet, men inse idag att jag var nästan för smal. Man blir lurad.. Glöm inte det. Kram påre!!



2011-03-24, 15:02:03

Lena Nilsson

Tack för tipsen, har hört om att man kan gå å prata me en dietist, funderar lite på de..

Ja vet ju att muskler väger mer än fett å att ja troligen bygger muskler men ja har tränat sen i augusti.. och sedan nyåret har ja tränat hårdare för att man ska öka vart eftersom... Ja menar, hur lång tid tar de för kroppen att bygga upp lite myskler innan man börjar gå ner egentligen?? de lär väl hinna gå ett år å ja står fortfarande kvar, blir tokig.. Ja är inte den som kontrollerar hela tiden och väger mig varje dag, väger mig knappt en gång i veckan. Men de e så skumt hur ja bara står still.. har däremot märkt att ja har smalnat till lite i sidorna (mer timglasformat) är innan så de e ju plus.. !! =D

Vem e du Bella? känner två bella men du kanske är nån från space bara? =)



2011-03-24, 16:23:26 URL: http://leenaas.blogg.se/

Bella

Ja du, jag är Bella, Ciccis och Suzettes kompis om det säger dig något haha. Pochahontas/hippie på Päm och Ciccis maskerad i Saltängens klubbis haha typ...Fixade med Toffes fest tillsammans med Cicci haha. Så nu tror jag du vet :)

Jag läser din blogg troget, så nyfiken hur det går med jobbsöket, lght och träningen. Kram



2011-03-28, 16:26:45

Lena Nilsson

ahaa ok, nu vet ja vem du är haha, trevligt att du läser min blogg =D



2011-03-28, 16:45:27



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?