Göra av med mer än man stoppar i sig...

2011-03-29, 18:16:37 / Kategori: Allmänt

För två inlägg sen så skrev ja att ja ska räkna kolhydrater..
Jag menar ju såklart kalorier, blandar ihop dom två orden jämt!!
Det känns i alla fall som om det går bra!
Jag räknar inte boktavligt talat men ja äter smalare mat, soppor pch sallader.
Målet är att göra av med mer än man stoppar i sig!
Det blir ju inte riktigt så eftersom ja inte räknar, men det verkar fungera så jag kör nu!

Började dagen med 100 situps, sen blev det en sväng till Ikea med Melissa. Jag skulle inte handla något, var bara sällskap/chaufför, men jag kom hem med skärbräden, vitvins glas och tre krukor.
Ingen stor peng inte =)

Blev lunch när ja kom hem, bestående av lite potatis och purjolöks soppa och lite sallad.
Sen slappade ja lite innan ja bestämde mig för att gå å träna! Höll på å somna hemma!
Så det var bara hoppa upp på cykeln, det blev 44min på crosstrainern, 500 kalorier, sjukt nöjd!
Nu har ja precis ätit entrecote med kokta grönsaker, börjar känna att ja degar ihop igen.
Tror det får bli en promenad innan ja duschar och sen kan ja lätt njuta av lite tv tittande =D


Jenny

Va? Var det dej jag frågade?

Hahaha, du kan väl följa med du också om du vill...



2011-03-30, 11:13:35 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/

Jenny

hade visst frågat er båda...



2011-03-30, 18:39:45 URL: http://wilmaocholiver.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?