Härligt med vårsolen!

2011-03-19, 15:42:59 / Kategori: Allmänt
Har precis varit ute i den härliga vårsolen nästan 3 timmar!
Först va ja ute och joggade min runt strömmen, riktigt skönt.
Kände inte alls för att gå till gymet idag å detta måste juvarit nyttiga för kropp och själ
att få lite frisk luft i sig, underbart när man har bra musik i lurarna!

Sedan mötte jag syrran me hennes familj för att gå tillbaka tills trömmen.
Vi gick till färgagården för att mata änderna, mysigt!
De va två stackars änder som va halta, en av dom låg typ stilla hela tiden,
så jag fokuserae mycke på dom och gick fram å gav dom bröd.
Dom andra hygenorna skodde ju annars allt framför dom, som gamar!
Vi gick en låten sväng mot "vattenfallet" och kastade snöboll längs vägen
tills barnens vantar var helt blöta haha.

Mysig dag, känner mig lite frusen nu så jag ska hoppa i ett bad.
Sen ska jag kura ihop mig i soffan med en filt och se en film e de tänkt.
Man kanske ska laga lite mat innan de också.
Det blir i vart fann pannbiff med lök idag och kokta grönsaker till.
Kanske blir recept idag me :P




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?