God morgon i regn rusket!

2011-05-15, 07:00:21 / Kategori: Vardagen
Idag är Lena trött, TRÖTT som fan!!! haha

Första dagen på jobbet igår gick ju som en dans.
Och idag kommer det gå ännubättre när man är lite inkörd =D
Alla var väldigt trevliga och det verkar va ett nice jobb lixom!
Båten kom in lite senare än vanligt. 18 istället för 17 så ja slutade inte förns 18:30.
Men när klockan var 19:30 hade jagåkte från berg utanför linköping och hem,
duschat, sminkat mig, och var istort sätt färdig, de ni! rekord fart.
Klart man måste skynda sig när pappa fyller 50.

Det hadevarit mycke folk under dagen, från kl 14 fanns det mat som mamma och pappa
beställt från dillqvist. Jag var ock inge hungrig när ja kom så de fick bli lite ost och kex.
Jag fick i mig en öl och ett glas vin knappt, de räckte, trött i lilla skallen!

En kusin till oss från stockholm som ja träffat en gång i mitt liv var med igår och hennes mamma (min faster blir det). Pappas ena syster är bortadopterad. Vi fick reda på deras familj 98 och såg 99.
Sen dess har vi inte sätts, bara pappas syster men inte kusinerna.
Himla trevligt! =)

Jag sov kvar hos päronen och tog bilen hem idag 06: 15, sjukt jobbigt!
Kan ha några bilder som ja kan lägga in senare. Nu är det dags att åka till jobbet.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?