God Morgon!

2011-05-12, 10:12:20 / Kategori: Vardagen
Har avnjutit en frukost med knäcke och ägg och citron vatten!

Helt sjukt, ja rasar i vikt och är riktigt glad/nöjd!!
va ju nyss -10 och nu har ja gått ner 1,4kg till =D
Ja tror ja kommer klara mitt andra mål som är 10kg (minst)
innan min föelsedag i augusti!!! I´m gonna make it!!!

Jag känner mig verkligen jätte lycklig i mitt liv som det är nu!!
Även fast ja kanske inte borde vara allt för lycklig..
Men ja är verkligen det, å det känns så skönt!
Det är så mycke positivt omkring i livet nu så det är bara för skönt.
Hoppas alla känner den känslan nån ibland!!

Nu väntar ja på Lalla som är påväg in till mig.
Vi ska nog gå en promenad och om vi hinner sen, ta oss en lunch i parken me lite sol tid!
Om nu inte himlen väljer att slå igen sin port igen XD


mamsen

grattis!!! ntligen händer det mycket efter allt ditt slit



2011-05-12, 11:09:32



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?