jobb jobb jobb

2011-05-24, 18:37:58 / Kategori: Vardagen

Idag trode jag ju att det bara skulle bli jobb till 14 som hon sa
när vi pratades vid sist på fredga.
Men det blev 10-17 istället gött som fan!
Efter gästerna gått så damsuga ja och skura golven och sen
bäddade i några rum, varje timma räknas! haha

Är rätt trött, min sjunde dag på raken nu.
Imorn är jag ledig och det ska bli skönt!
Skippar träning idag eftersom jag känner att kroppen vill vila, och
det är ju viktigt att lyssna på kroppen!
Dock så e ja riktigt sugen på något GOTT!!!!! haha
meeen man kanske inte ska lyssna på kroppen i alla lägen :P

Känner att ja typ skulle kunna somna!
Det får bli ett bad nu och sen lite tv, och tidigt i säng!
Måste tvätta imorn, de skulle ändå typ bli regn imorn, perfekt.
Har iofs bara typ 2-3 tvättar men nästa vecka på båten har ja ju inte tid för något sånt alls!

Fick ju även ett samtal från sörby idag, så på torsdag blir det sörby 7-14,
och sen vidare till frega gården 14:30 och framåt.. Perfa =D

♥♥♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?