Marknadsafton i Norrköping!

2011-05-26, 22:51:16 / Kategori: Vardagen

Efter 12 timmars jobb hann jag knappt landa hemma förns jag gick ner
och mötte Lalla på stan! Jag hade glömt bort att det var marknads afton!!
Till och med den fattigaste har råd att fynda haha.
Köpte inga speciella kläder så, mest lite bas kläder, men as nöjd!
Tre linnen, en långärmad tröja, en skjorta och en scarf och allt detta för 140kr helt sjukt!



Tre färgglada linnen från Bikbok, perfekt till sommarn, träningen.. what ever =D
Dom tre + den blåa långärmade tröjan 100kr.



Scarf bikbok 20kr, (tröjan + linnen 100kr)

Gillar dom små söta bollarna!!



Öppen skjorta (utan knappar lr något) från Gina tricot 20kr



Ska se klart BB nu sen läggdags, kanske till och me blir 2 sidor bokläsning innan ja deckar!
Fick ytterligare några timmar på sörby imorn!! Så de blir sörby 7-11 och Fredga 11:30-18 ca..
Har fått jobba en hel del på min ledgia vecka och är riktigt glad och tacksam över det!
Och sörby sa idag att dom nog behöver mig månd-tisd på min nästa lediga vecka =D wwwiiie!!

God Natt folkens!!

♥♥♥



Katja

Oh No.. glömde ju att det var marknadsafton, en annan hängde ju i maxhuset haha :P

Alltid kul att fynda!

Fyndade lite oxå, brallorna köpte jag från Gina Tricot för 49 spänn ;)



Kvarg lät riktigt intressant, har ju inte ätit kesella men hört massor om det..

Ska köpa det o testa hehe, tack för tipset ;)



2011-05-26, 23:17:04 URL: http://katijoun.blogg.se/

sarase

Nice, visst blir man glad när man fyndar =)



Teatern var helt helt helt helt fantastisk. Jag hade gåshud under hela föreställningen. Alla skådespelare var så himla bra. Jag beundrar dem verkligen!



Btw vem hejar du på i BB? Kram



2011-05-27, 18:28:34 URL: http://sarase.blogg.se/

Emma says style, love & rock and roll.

ååh bollarna. sjukt sött.



2011-06-07, 07:57:32 URL: http://emmasays.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?