Nu ska jag jobba å bli rik :P

2011-05-22, 22:38:04 / Kategori: Vardagen

Har jobbat så mycke så ja varken haft tid lr ork att uppdatera här.

Jobbade ju lörd-sönd.
Sen blev det onsd-sönd med sammanlagt 66 timmar
De e ju rätt mycke, men ja älskar att jobba ochbehöver ju verkligen pengar så man får
ju tänka på pengarna som sen rullar in.
Dagen med längst timmar blev 18 timmar.. nästan ett dygn fan haha
Då hade ja me mig madrass och deckade på båten för att sen kliva upp igen :P

Nu sitter ja här å gäspar som fan..
Kom innanför dörrn 21:00. De blev soffan och en matlåda me fried rice från frysen.
bBänkade mig framför BB.. har ju dock missat lite men man får ju en liten genom gång
på söndags kvällarna =D.
Gurkan åkte ut, de trodde ja verkligen inte! Men ja hoppades, ser hellre christian som vinnare!!

Jahopp nu kom min lediga vecka..
Men imorn blir det 7:00 på sörby herrgård, men skönt att slippa köra till linköping =D
Imorn blir de ju cyklen, härligt!
Och sen har jag tisd-torsd-fred på Fredga gården också, as nöjd!
Tar allt ja kan få! men ja har lovat mig själv att inte ta emot jobb lördag å söndag innan jag själv ska gå på mitt pass på en ny vekc apå wasa, för de blir lite väl tungt haha tvåvdagar på raken där kan man behöva, men ja önskar ja kunde fyllt ut onsdag också :P

Imorn kommer de nog lite små bilder från wasa, lite mat å så.. om ja orkar!!! haha
Jag ska ju direkt till gymet efter jobbet imorn för 90min box och kick.
Snacka om att saknat träningen, as jobbigt!!

Nu e de sängen innan ja somnar i datorn!
God natt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?