Rocktema!

2011-05-03, 22:10:07 / Kategori: Allmänt

I lördags var ja ju på Bästa Saras 25års fest.
Den var riktigt lyckad och kul me lite små lekar.
Jag glömde bort att fota, typiskt, för alla va as snygga.
Det har ju kommit upp en hel del bilder i saras blogg och på fb.

Men här kommer dom få bilder ja tog, i stort sätt bara från krogen!


Melissa fixade mitt hår inför kvällen, sjukt nöjd TACK igen!


Jag blev sjukt nöjd över min look kvällen till ära!


Födelsedagsbarnet, japp, vi rockade på harrys!!! =D


Mia med pojkvän!


love love love!!!






Ante håller fanan högt!!




Hugs!!


Yeah!!




Mötte ju även upp Melissa å co på Harrys, sjukt kul!!


sarase

Åhh vilka härliga bilder! Vill haaaa =) Antar att du menar den klockrena e när Micke håller mig i luften?? UNDERBAR JUE! Försökte kommentera i din blogg för ca en timma sen men det blev ngt fel så den kom inte fram.. Jag använde ditt peace örhänge jag fick av dig idag! Så jäkla snyggt! Tack Lenis! Å fjädrarna hade jag på mig i måndags ;) Så glad att du kunde komma. Vi ska grilla i sommar tycker jag =)



2011-05-03, 22:40:10 URL: http://sarase.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?