Snart är det dags!!

2011-05-10, 23:35:30 / Kategori: Allmänt

Idag har jag föresten fixat en hovmästar till Wasa lejon inför sommarn!
Chefen/ägaren lr va man nu säger, Lasse, sa att vi fortfarane saknade
en hovis! Ja kollade igenom mitt register och kom  tänka på Tessan Gustavsson
som gick i min klass i gymnasiet. Har ju haft lite små kontakt över fb å msn
senaste tiden å råkade stöta på varann för någon månad sen ute!
Kom å tänka på.. har hon någe jobb?
Å hennes vikariat tog precis slut nu i veckorna här!

Hon fick en intervju med Lasse idag och fick jobbet, va kul de ska bli! =D
Vet att hon e sjukt duktig och hon kommer lätt kunna va huvudet över dom andra!

Jag fick ett samtal idagav den andra kocken som jobbar när jag är ledig.
Han har ju jobbat en sommar förut och har nu gjort första beställningen som kommer på fredag.
Så de blir att åka till Berg där båten ligger i hamn för att bära in varor å kika läget.
På lördag kör vi första båtturen, ska bli så himla kul, längtat som fan!! =D

Nu e de kudden som gäller, natti natt! ♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?