Soldag, ja tack!!

2011-05-12, 19:23:08 / Kategori: Vardagen

Idag blev det en heldag i solen!!
Lalla kom hit och jag fixade klart salladen som vi skulle ha me oss till parken.
Låg väl där 1,5 timma kanske å så skulle lalla mot navesta igen för å jobba.
Jag låg ytterlygare en timma tror ja..
Precis när ja skulle gå hemmåt så ringde syrran å sa att hon skulle komma å dumpa barnen en stund.
Så ja gick bara hem å lasta av käket och gick på toa å hämta träningskläder.
Sen va ja där med barnen i kanske två timmar till. Och då glömde ja ju smörja in mig ILLA!
Nu är ja ganska röd, men de mesta lägger sig som vanligt till imorn =)
Älskar sooooolen hihi
Cyklade direkt från parken till Medley och körde Bpdypump med Nattisen, skönt som fan
men idag var det riktigt jobbigt, sjukt varmt, å ja va ju helt slut efter en dag i solen märkte jag!

Jag har nu ätit mig en soppa och är SJUKT godis sugen...
what to doooo!
Jag funderar på att gå till ica, och bara inhandla några bitar godis.
kanske för 10-15kr, de kan ju inte bli såå mycke..
Lr då e ju fan gottegrisen bättre iofs =D
Ja e fan vääärd några godis bitar, japp, de e ja! haha

Och så ska ja sitta å mumsa på det i soffan medan ja hejjar på Saade sen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?