Träningsverk delux!

2011-05-17, 18:57:20 / Kategori: Vardagen
Satan va de gör ont i rumpan idag och baksida lår, men mest rumpa.
Tur att man har en mjuk soffa haha XD.
Det är nog box å kick som gav mig denna träningsverk, men skönt att veta att man kämpat ordentligt!

Idag blev det som ni förstår ingen träning hehe
Men det blev dock en promenad med cissi runt strömmen.
Riktigt skönt nu på eftermiddagen/kvällen, när solen kom fram och regnet flugit bort!

Blev en sväng till ica också och nu har ja gjort mig en god "mexicana" soppa, mums!!
Det blev 8 portioner att frysa också, perfekt! Nyttigt och gott, och framför allt, billigt!!




Just ja, dom ringde från Fredgagården idag och erbjöd mig två jobb dagar
nästa vecka då ja har min lediga vecka, ja tack!!
Så, tisdag och fredag blir det severing =D
Hoppas de kan dyka upp lite mer där lr på sörby!

Nu e ja propp mätt!
Men väldigt sötsugen!
Hittade en bar idag på ica, den godaste ja smakat!! Så ja ska gnaga lite på den
och lägga mig i badkaret, sjukt nice!!

♥♥♥


Katja

Aa jag brukade göra så också, men nu den senaste tiden har jag blivit så sjukt lat.. haha fy på mig själv!

Du är så duktig med träningen :)

Bra att köra vilodagar emellan oxå.. perfekt med promenader då!



2011-05-17, 19:55:23 URL: http://katijoun.blogg.se/

sarase

Duktig du är som kämpar och står på med träningen! You go =) Bilderna på sidan här till höger blev ju riktigt snyggt också! Puss



2011-05-22, 00:29:34 URL: http://sarase.blogg.se/

Smsa Låna

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :D.



2011-07-19, 10:36:31 URL: http://smsalåna.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?