Trötter...

2011-05-15, 20:13:29 / Kategori: Vardagen

ojoj va ja är trött nu!

Det har varit en lång dag. Vi hade bara 39 inbokade passagerare idag
och 8 av dom dök inte upp så det blev inte jätte mycke att göra idag.
Skönt på ett sätt men trist, men tiden ticka på ändå, allt e ju nytt å kul.
Nytt folk, nytt ställe å så lixom. Jag jobbade i princip själv idag.
Den andra kocken höll sig undan så ja fick köra själv, as bra!
Nu känner ja mig inte så nervös inför att jobba ensam, börjar ju ensam på onsdag nu.
Men först ledig två dagar! Och imorn ska det beställas varor.
Också det första gången, det har ja aldrig gjort förut, jag hoppas nu vi inte glömt skriva
upp något, men allt borde finnas med, annars kan de bli lite jobbigt =D

Jag ska nog hålla mig vaken å se BB live i alla fall, sen blir de sängen!
Ögonen väger tungt just nu haha.
Nu SPÖ regnar det visst ute, å nyssva det sol, lite skumt väder.
Men idag klarade vi oss utan regn på båt turen!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?