Vipr, funktionell träning.

2011-05-16, 23:16:36 / Kategori: Vardagen

Började dagen med att vakna självmant runt 7 tiden.
Ja hade ju bokat tvätt tid idag så när ja hade vaknat till lite
var de ju bara att sätta igång me tvätten.. Bara fyra tvättar, går ju rätt fort!

Idag har ja beställt varor för första gången till båten.
De va ju krångligare än ja trott, det tog en timma i telefon typ!
Mycke prylar som behövde köpoas in, och en hel del mat också!

Testade ett nytt pass idag, vipr heter de, de va rätt skoj.
Funktionel träning 30min, skapligt flås man fick upp, körde ute å de va ju lite små kyligt.
Kanske inte för bra att svettas ute då.. men men..
Körde det med natta hon gilla den nog också!
Sen kom Tessan och körde box och kick 90min me mig.
Så idagblev det två timmar =D'

   

Efter träningen bar det av till ica för påfyllning av grönt i kylen!
Det blev en god sallad med som vanligt sallad, gurka, tomat, majs och lök.
Det har jag i kylen i en bunke å så när ja äter av den så fixar ja något annat brevid!
Idag stekte ja lite champignoner, skivade lite avokado och öppnade en burk tonfisk.
Mums!!! Festade även till det me lite rhode Island!

 

Nu e de läggdags, fan va skönt!!

♥♥♥




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?